To report a technical issue or a side effect for Novo Nordisk products, please fill the below form or email us at nnuaesafety@novonordisk.com.

للإبلاغ عن شكوى أو عرض جانبي يرجى التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني    .nnuaesafety@novonordisk.com الإلكتروني 

If you are reporting side effects or issues with a specific product, please mention the name of the product.

في حالة الإبلاغ عن أعراض جانبية أو مشاكل خاصة بإحدى منتجاتنا، نرجو ذكر اسم المنتج

by sending us an e-mail or contacting us through below-provided channel, you agree to keeping your personal data at Novo Nordisk where Novo Nordisk may need to report your data outside the United Arab Emirates to the relevant Market Authorisation Holder within the NOVO NORDISK group of entities (the “MAH”) as per below personal data notice :

We will process your data (e.g. collect, use, store, and share) your personal data when you contact us via the mail provided. We will process any personal data about you in accordance with this notice and with applicable local and global law.

We get your personal data from you directly when you send an email to us.

We process personal data about you to respond to your request for reporting an adverse event or technical complaint.

You are not required to provide us with your personal data. If you do not want Novo Nordisk to use your personal data, we will not be able to respond to your request.

We may process the following types of personal data if provided by you:

  • Contact information (name, address, telephone number, email address)
  • Data concerning your health

The processing can be necessary for our compliance with a legal obligation depending on the type of data you provide

We may share your personal data with:

  • Public authorities
  • Suppliers or vendors that assist our company (e.g., customer services, consultants, IT service providers, financial institutions, law firms)

We will keep your personal data for as long as needed to provide you with the services requested by you or for as long as required by applicable local and global law.

 

عندما ترسل الينا بريد الكترونى او تتواصل معانا من خلال الصفحة فانك توافق علي ان تحتفظ شركة نوفو نوردسك ببياناتك  الشخصية وقد تحتاج شركة نوفو نوردسك الى مشاركة هذه البيانات خارج دولة الأمارات العربية المتحدة مع مؤسسات نوفو نورد سك كما هو موضح اسفل فيما يتعلق بسياسة الخصوصية‏

سنعالج بياناتك (مثل جمع واستخدام وتخزين ومشاركة) بياناتك الشخصية عندما تتصل بنا عبر البريد المقدم. سنعالج أي بيانات شخصية عنك وفقًا لهذا الإشعار / سياسة الخصوصية والقانون المعمول به .‏

نحصل على بياناتك الشخصية منك مباشرة عندما ترسل بريدًا إلكترونيًا إلينا. نقوم بمعالجة البيانات الشخصية الخاصة بك للرد على طلبك للإبلاغ عن حدث جانبي ضار أو شكوى فنية. لست ملزمًا بتزويدنا ببياناتك الشخصية. إذا كنت لا تريد أن تستخدم نوفونوردسك بياناتك الشخصية ، فلن نتمكن من الرد على طلبك. قد نعالج الأنواع التالية من البيانات الشخصية إذا قدمتها أنت: معلومات الاتصال (الاسم والعنوان ورقم الهاتف وعنوان البريد الإلكتروني) البيانات المتعلقة بصحتك قد تكون المعالجة ضرورية لامتثالنا لالتزام القانوني اعتمادًا على نوع البيانات التي تقدمها قد نشارك بياناتك الشخصية مع: السلطات العامة الموردون أو البائعون الذين يساعدون شركتنا (على سبيل المثال ، خدمات العملاء ، والاستشاريين ، ومقدمي خدمات تكنولوجيا المعلومات ، والمؤسسات المالية ، وشركات المحاماة) سنحتفظ ببياناتك الشخصية طالما كان ذلك ضروريًا لتزويدك بالخدمات التي طلبتها أو للمدة التي يقتضيها القانون المحلي والعالمي المعمول به.‏‏

To report a product complaint on our global website, click here

To report a side effect on our global website, click here

For general inquiries please fill in the below form 

للإستفسارات العامة يرجى تعبئة النموذج أدناه

Your name – الاسم كاملا *

Please enter your name

Your e-mail - البريد الإلكتروني *

Must be a valid email address Value must a valid email

Your message – الرسالة *

Please add a message

*

Your attachment is too big. You can attach up to 20MB Following file extensions are allowed .xls,.xlsx,.doc,.docx,.ppt,.pptx,.pdf,.msg,.eml,.jpeg,.png {{crossValidationError['attachment'].crossValidationErrorMessage}}
You may for example attach images, reports or other files which may aid in the understanding and handling of your complaint. When you attach, please be patient on submission of your message. يمكنك على سبيل المثال إرفاق صور أو تقارير أو ملفات أخرى قد تساعد على فهم الشكوى والتعامل معها

Privacy disclaimer - إخلاء المسؤولية وسياسة الخصوصية * *

You must accept Privacy Disclaimer
reCAPTCHA verification required

To access your profile outside of the application process you will need to select a position on the website and click Apply now.  Once you click Apply now you will be routed to the position page where you can select View Profile from the top menu bar, sign in and open the Jobs Applied accordion. 

After you sign in you will be able to view the position(s) to which you have applied, view your application(s) and the status of your application(s).  

After your log into your profile you will be taken to the candidate profile screen where you can select My Documents.

Here you can upload from a device, drop box or google drive.  Note, you can only maintain one resume on file at a time.

Talent Acquisition will review your resume and interest in conjunction with the requirements of the role.  If there is interest in having you move forward in the process you will be contacted by a Novo Nordisk Talent Acquisition Representative regarding next steps. 

As a reminder, you can always view the status of your application by navigating to View Profile and selecting Jobs Applied

You can always view your application status once you log into the system and select View Profile and by selecting Jobs Applied.